Blog 7A – 5: Torn d’Ofici

Ha de preveure l’establiment de controls de qualitat al Torn d’Ofici?

11 comments

by Albert Conesa Granollers 1167

Dijous, Octubre 31st, 2013

El control de qualitat 茅s essencial en tots els serveis que s'ofereixen actualment a la societat. Per貌 molt m茅s quan es tracta d'un servei p煤blic. En aquest sentit, cal preveure, sense temor, els controls de qualitat que garanteixin la prestaci贸 del servei que els ciutadans mereixen.

by Jaume Torrent 274 ICAFI

Dijous, Octubre 31st, 2013

Crec que seria bo que s'establis algun istema per medir el grau de satisfacci贸 del usuari sobre el servei rebut.

by MIQUEL PUIGGALI 14321 ICAB

Dilluns, Novembre 4th, 2013

S'ha d'establir i protocol路litzar el que s'ent茅n com a m铆nims de la prestaci贸 d'aquest serveis, el que donar脿 un par脿metre de qualitat si la prestaci贸 茅s fa dins dels par脿metres, i d贸na un segell de qualitat en front de l'administraci贸 que recordem 茅s qui paga i a la vegada referma que el millor dels sistemes del Torn d'Ofici dels que hi han , 茅s el que tenim a l'actualitat.

by MIQUEL PUIGGALI 14312 ICAB.

Dimarts, Novembre 5th, 2013

El col路legis catalans estan acabant tots de passar la norma ISO de qualitat en els seus serveis col路legials del torn d'ofici i AJG. Aix貌 comporta enquestes de valoracions dels usuaris sobre aquest serveis i de moment amb qualificacions elevades. Estic d'acord amb el comentari de buscar un sistema per mesurar el grau de satisfacci贸 del servei rebut, amb un filtre per evitar confondre que si el ciutad脿 guanya 茅s que el seu advocat 茅s molt bo per貌 si perd 茅s perqu猫 el seu advocat 茅s dolent.

by Marta Sintes ICAB 17.505

Dimarts, Novembre 5th, 2013

Seg煤n el IV Informe del Observatorio de Justicia Gratuita del CGAE el 72% de los encuestados calific贸 la atenci贸n y seguimiento del caso por los Abogados designados por T.O como buena o muy buena. Por tanto; eso lo dice todo. Dejemos de buscar un problema d贸nde no lo hay.

by Marta Sintes ICAB 17.505

Dimarts, Novembre 5th, 2013

Puntualizaci贸n: La Administraci贸n paga miserablemente y recorta ( 3 recortes en tiempo r茅cord, sin ser funcionarios. - Tampoco somos ONG o Misioneros-) adem谩s con retrasos injustificados ( tanto en tiempos de bonanza como de depresi贸n econ贸mica: hablo de las 煤ltimas 2 d茅cadas) , que actualmente son ya de 4 meses . No es de extra帽ar que manifieste que es el mejor de los sistemas de T.O, le sale gratis la defensa de los millones de ciudadanos que, en principio, alegan falta de recursos econ贸micos, a costa de explotar a los Abogados que prestamos el servicio (no llega ni a 2,5 鈧 la hora de trabajo).

by MONTSERRAT RICART ARNAU, Col路legi de l’Advocacia de Lleida, col路legiada n煤m. 347

Dimarts, Novembre 5th, 2013

Com a servei public que 茅s el torn d'ofici, es necessari dur un control de qualitat de la prestaci贸 del servei tant per part dels col路legis com dels col路legiats. D'aquesta manera sempre es podr谩 fer valer davant l'Administraci贸 que el servei que es presta per part del nostre col路lectiu es el millor, no hi ha cap dubte.

by MIQUEL PUIGGALI 14312

Dimarts, Novembre 5th, 2013

Hem de posar uns sistemes de controls de qualitat, i formaci贸 continua. 脡s important el que diu l'anterior comentari i t茅 ra贸 o acreditem davant l'adminitraci贸 que som els millors i el millor sistema, o ja podem plegar, ja que tindran l'excusa perfecte que per el que ens paguen ja s'ho fa l'administraci贸.

by Marta Sintes ICAB 17.505

Dimarts, Novembre 5th, 2013

Doncs francament com penso que no es just ni digne a nivell profesional pels Lletrats-que som tamb茅 ciutadans-, sobretot des de la primera retallada, i mereixem un respecte profesional i personal - que van units- i que ning煤 ha defensat com calia des dels Col.legis o el CICAC durant decades, potser que pleguem definitivament. Ens estalviarem estructura, despeses de gesti贸 i podrem replantejar-nos si val la pena mantenir econ貌micament els Col.legis i el CICAC o inventar noves f貌rmules, alguna de les quals ja tinc pensades.

by Marc Remol脿, Sabadell, 1919

Dijous, Novembre 7th, 2013

Estic d'acord en establir sistemes de control de qualitat. Penso que els mateixos serveixen per millorar el nostre servei a la ciutadania , saber la satisfacci贸 dels mateixos i dels propis companys que presten el servei. L'an脿lisi dels resultats ens permetr脿 reaccionar i orientar el futur del torn, obtenint dades objectives que demostraran el nostre bon nivell en la prestaci贸 d'un servei indignament retribu茂t.

by Mar铆a E. Pontigo Drabs, Col.32356

Divendres, Novembre 8th, 2013

El control de calidad en principio lo hacen los clientes, que son invitados a planter quejas, incluso antes de tratar de ello con sus abogados y resolver dudas o reestablecer confianzas. Se podr铆a proporcionar una informaci贸n previa al cliente sobre el alcance de las obligaciones de la abogado, y as铆 conocer el usuario del T.O. lo que implica acudir a dichos servicios ser铆a una forma de reforzar dicho control, y aprovechar dicha informaci贸n sobre sus derechos para informarles de sus obligaciones (aportar documentaci贸n socilitada por el abogado, pagar honorarios si no tiene J.G., etc). En mi opini贸n un mayor control implicar铆a mayores costes de gesti贸n cuando ha sido comprobado por medio de encuestas que los ususarios del T.O. est谩n satisfechos con nuestras labores.

Deixa un comentari

L'adre莽a electr貌nica no es publicar脿.

×